Wednesday, March 16, 2011

Mexican Bun!!!


             Okay, ini resepi semalam. Sudah 3 hari tangan tak membaking, jadi gatal je rasa..maka terhasillah mexican bun ni. Kira roti ni ala-ala roti Papa Rich, Rotiboy yang jual RM1.50 sebiji. Alkisah, aku amik resepi ni dari myresipi untuk filling dan topping. Tapi untuk roti, aku guna resepi kak jun.

             Aku tak tahu mana silapnyer, tapi topping dia, tak kasi kesan bau yang mendalam macam roti boy atau Papa Rich. Rupa macam ada lah kan..tapi rasa takder..tak tahu lah aku silap tang mana..huhuhu..tapi roti sebab aku dah kali kedua buat resipi ni, so memang lembut, manis lah.

             So, ala-ala fail the mission lah..just for my note lah entry ni. Kalo nak resepi tekan sajork link yang telah di beri. Anyway, thanks both of them for the recipes.  

It's ain't yummy!!

No comments:

Post a Comment

Thank you for speaking it out loud!!